کد مطلب: 171835
فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري تاکيد کرد
‌ برخورد قانوني نيروي انتظامي با كساني كه قصد خدشه‌دار کردن امنيت انتخابات را دارند
تاریخ انتشار : 1396/02/27 17:55:29
نمایش : 1361
فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري گفت: نيروي انتظامي در راستاي برقراري امنيت با كسي تعارف ندارد و كساني كه بخواهند به امنيت انتخابات خدشه وارد كنند برابر قانون با انها برخورد مي‌شود.














به گزارش هفت چشمه، سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري در گفتگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: نيروي انتظامي در راستاي برقراري امنيت با كسي تعارف ندارد و كساني كه بخواهند به امنيت انتخابات خدشه وارد كنند برابر قانون با آنها برخورد مي‌شود.

وي بيان داشت: برقراري نظم و امنيت انتخابات وظيفه نيروي انتظامي است و كليه عوامل اجرايي مي بايست در اين راستا با مأمورين همكاري لازم را داشته باشند.

سردار غلامزاده با اشاره به آمادگي پليس استان جهت برقراري امنيت انتخابات رئيس جمهوري و شوراهاي شهر و روستا افزود: يکي از وظايف مهم نيروي انتظامي، برخورد با مخلان نظم و امنيت انتخاباتي برابر قانون و حفظ نظم و امنيت صندوق‌هاي اخذ رأي است.

رئيس پليس چهارمحال و بختياري از مردم درخواست كرد كه نهايت همكاري را با پليس در برقراري امنيت انتخابات داشته باشند و بيان داشت: نيروي انتظامي با تلاش و جديت، امنيت، بستر و فضاي لازم براي حضور حداکثري مردم و برگزاري انتخابات سالم در جامعه را فراهم مي کند.

فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري در پايان گفت: دست به دست هم دهيم و در كمال امنيت و آرامش برابر قوانين و مقررات انتخابات خوبي را برگزار نمائيم و از مردم استان چهارمحال و بختياري در خواست داريم تا با حضور حداكثري در انتخابات برگ زريني بر افتخارات خود بيفزايند.

انتهاي پيام/1026ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg